Офіційний сайт гімназії № 136 міста Києва -

26000903 1728095010554164 3922238474488034379 n

Життя в інформаційному суспільстві потребує сьогодні особистості соціально активної, компетентної, здатної орієнтуватися і діяти в розмаїтті життєвих ситуацій та духовно творити особисте «Я», максимально використовуючи свій розумовий потенціал. 
НТУ "Інтелект" гімназії № 136 м. Києва вкотре підтверджує: науковий потенціал гімназистів невичерпаний. Підтвердженням є і оновлене Свідоцтво про освітній рівень товариства, і результати колективні та особисті, і наукові дослідження гімназистів. 
Учні 9-11 класів за традицією беруть участь у конкурсі науково-дослідницьких робіт МАН України "Дослідник" . Цього року 35 старшокласників представляли свої роботи на 2 турі гімназичного конкурсу (1 тур - заочний, передбачав оцінку поданої роботи та результати контрольних робіт) - відкритому захисті власних досліджень перед науковцями - друзями гімназії: 
1. Куцик Руслан Ростиславович - магістр КУ ім. Б.Грінченка.
2. Сучкова Дар’я Вікторівна КУ ім. Б.Грінченка, магістр.
3. Кондратюк Світлана Гигорівна кандидат педагогічних наук, КУ ім. Б.Грінченка.
4. Чикрій Леся валеріївна, кандидат фізико-математичних наук, Національний технічний університет України «Київський Політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
5. Колянова Тетяна Володимирівна, кандидат фізико-математичних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет кібернетики.
Члени журі конкурсу відмітили окремі роботи учнів:
1. Панова Марія 11-Б клас (Секція літературної творчості);
2. Назаренко Дар'я 11-Б клас (Секція літературної творчості);
3. . Резниченко Єгор 11-Б клас (Секція оптики та лазерної фізики);
4. Каналош Кирило 10-Б клас (Секція біофізики);
5. Суханов Григорій 9-Б клас (Секція математичного моделювання);
6. Свисткова Соломія 9-Б клас (Секція математики);
7. Довбня Анастасія 9-Б клас (Секція математики);
8. Зубрицька Анастасія 9-Б клас (Секція математики);
9. Маняченко Олексій 9-Б клас (Секція математики).
Сьогодні організація науково-дослідницької діяльності гімназистів набирає практичного значення. Заняття цією діяльністю надає учням нових можливостей:
- здатність швидко схоплювати значення та суть окремих понять і тверджень;
- потребу і вміння зосереджуватися на певних аспектах проблеми, перед усім тих, що зацікавили, та прагнення розібратися в них. Цю особливість можна реалізувати тільки через самоосвіту;
- властивість підмічати, розмірковувати й пояснювати. Саме в індивідуальних формах навчання ці здібності учням можна підняти на якісно новий рівень.
Попереду переможців очікує наступний етап змагання - міський тур конкурсу. 
Побажаємо їм віри у свої сили, успішних результатів випробувань!!!!

Copyright © 2014 young. All Rights Reserved.