Офіційний сайт гімназії № 136 міста Києва -

Математика

ВАРІАНТ 1

1. Розв’яжіть рівняння:  

х2  - 10х – 24 = 0

2. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій:

у = 9  та  у = х-1

      х

3. Спростіть вираз:

х – 1   -  х - 3

      3х-12    2х-8

4. Розв’яжіть задачу:

У паралелограма одна із сторін дорівнює 10 см,а один із кутів 300 . Знайдіть площу паралелограма, якщо його периметр 56 см.

ВАРІАНТ  2

1. Розв’яжіть рівняння:

у2 + у – 90 = 0

2. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій:

у =  6   та  у=-х+1

       х

3. Спростіть вираз:  

в-2     -   в-1

2в-6       3в-9 

4. Розв’яжіть задачу:

У паралелограма одна із сторін дорівнює 8 см,а один із кутів 300 .   Знайдіть площу паралелограма, якщо його периметр 48 см.

 Українська мова

ВАРІАНТ 1

1. Укажіть вид односкладного речення, у якому головний член означає дію, що виконується невизначеною або умисне не названою особою.

а

означено-особове

б

безособове

в

неозначено-особове

г

узагальнено-особове

2. Лише дієслівні словосполучення вжито в рядку:

а

середня школа, прийти вчасно, проголошення незалежності

б

лірична мелодія, частина мови, корисна інформація

в

намалювати пейзаж, черпати наснагу, вислів Симоненка

г

вивчати історію, розподіляти порівну, слугувати прикладом

3. Узгодженими означеннями поширено речення (розділові знаки пропущено):

а

Мистецтво слухати дається не кожному (І. Томан).

б

Шилом моря ніколи не нагрієш (Народна творчість).

в

Затоку обступили вогники кораблів (С. Скляренко).

г

Мої суцвіття биті холодами ви добру зав’язь все-таки дали (Л. Костенко).

4. Узагальнено-особовим є речення:

а

Що посієш, те й пожнеш (Народне прислів’я).

б

У будівництві осель послуговувалися сосною, дубом, вільхою чи осикою (В. Сухомлинський).

в

Страждаю, мучусь, і живу, і гину, благословляю біль твоїх тенет (Л. Костенко).

г

Смеркало. Повіяло прохолодою (О. Довженко).

5. Вставне слово вказує на джерело інформації в реченні:

а

Даруйте на слові, мені важко вас зрозуміти (Панас Мирний).

б

Кажуть, сніг на полі — хліб у коморі (Народне прислів’я).

в

Безумовно, ти хоч не феномен, але спритний чоловік (О. Корнійчук).

г

Ніжність, наприклад, описати математично не можна (В. Собко).

6.   Відредагуйте речення.

Кінь з вершником, поблискуючи шаблею, рушив уперед.

7.   Виконайте синтаксичний розбір речення. Визначте частини мови.

Кармелюк похилив голову, спершись ліктями на коліна (В. Кучер).

8.   Напишіть твір-роздум за прислів’ям: «Батька й неньку поважати — кращу долю мати».

 

 ВАРІАНТ  2

1. Укажіть види речень за емоційним забарвленням:

а

окличні й неокличні

б

поширені й непоширені

в

питальні, спонукальні, розповідні

г

повні й неповні

2. Прислівником виражено залежне слово в усіх словосполученнях у рядку:

а

сірі очі, подивилася ясно, читати з радістю

б

дерев’яна парта, давня вишивка, велика перерва

в

читати мовчки, співати натхненно, відпочивати влітку

г

молодо виглядати, іти до школи, вітати батьків

3. Складним є речення:

а

У душі разом заговорила і одрада, й жаль, і докора (Панас Мирний).

б

Тихо і ясно над лісовим озеречком (М. Стельмах).

в

Уночі несподівано знявся північний вітер, небо скоро затяглося хмарами (В. Собко).

г

Молюся, знову уповаю, і знову сльози виливаю, і думу тяжкую мою німим стінам передаю (Т. Шевченко).

4. Односкладним є речення в рядку:

а

Добре ім’я — найкраще багатство (Народне прислів’я).

б

Промені як вії сонячних очей (П. Тичина).

в

Лікарські рослини заготовляють влітку (З календаря).

г

З вітром весняним сосна розмовляє (Леся Українка).

5. У якому реченні вжито складений іменний присудок?

а

Лине пісня в садах солов’їна (І. Нехода).

б

Поезія — це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі (Л. Костенко).

в

Весна ще так ніколи не співала (Леся Українка).

г

Творчість Б. Грінченка увійшла в золотий фонд української класичної літератури (П. Хропко).

6.  Відредагуйте речення.

Читаючи роман, у моїй уяві постав образ генія.

7.  Виконайте синтаксичний розбір речення. Визначте частини мови.

Живи, цвіти, вкраїнська мово, зціляй і душу, і вуста (Т. Бартош)

8.  Напишіть твір-роздум на тему:

«Людська душа — криниця чистої води». 

Copyright © 2014 young. All Rights Reserved.